уторак, 18. октобар 2016.

Prvi poljubac

Zdravo!Primetila sam da imam dosta mladih citateljki.Mnoge od vas se brinu u necemu sto u tom godinama izgleda kao najveci korak u zivotu-prvi poljubac.To je nesto sto vam je tad bitno i jeste da vam ostane zauvek u secanju.Svi ga se secamo.Kakav god on bio.

 Moj savet vam je da se ne brinete?Zasto?Pa svima je nekada bio prvi i posto svi moraju da ga prezive.Mada mislim da je najcesce pitanje devojcica kako se to radi, to sam se i ja pitala, secam se da sam gledala na youtube-u i ja sam tu kao nesto ucila, gledala sam i Gastoza kada je pokazivao kako se ljubi hahah.Ali ono, to nije nesto sto se uci.Priroda nam je sama usadila taj instinkt.Kada vam se usne spoje,  jednostavno cete znati sta treba da radite i ako mislite da ne znate dok ne probate.Tokom zivota samo cete se usavrsavati i lepse ljubiti.Naravno dobro birajte kome dajete svoje usne.

 Sledece mozda najcesce postavljano pitanje je kada je to pravo vreme za prvi poljubac?
Pa vreme je kada se desi i kada vi odlucite da je vreme.Ja zaista poznajem razne primere, recimo ja sam se poljubila prvi put sa 15 godina, dok su neke devojku iz mog odeljenja sa 12-13, neke jos nisu, poznajem cak i neke stvarije od mene, inace imam 18, koje se jos uvek nisu poljubile.I to je sve sasvim okej.Ako su sve vase drugarice to uradile, nemojte vi sad sa bilo kim samo da ne bi zaostajale.
Znaci bez zurbe i treme i sve ce bi ti okej. :)



Реакције:

15 коментара:

  1. Подписалась под № 53

    Спасибо за новый пост ))

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Wow, amazing pics! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  3. great photos!
    i follow u now :) xoxo

    Verena
    verenasbeautypalace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. na tvom blogu svidja mi se najvise to sto pises kratke ali jako sadrzajne postove. Veliki lajk za to, jako mi se dopada ovaj post, tema je jako dobra, mogla si malo vise slika ali je i ovako perfect.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  5. Hahaha! Odličan post, iako ja još nisam u tom fazonu zaljubljivanja i toga svega, nadam se da će mi koristiti nekada *-*
    Ako imaš vremena učlani se u moj blog: This is my life

    ОдговориИзбриши
  6. Great photos :D

    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши