понедељак, 14. новембар 2016.

5 filmova koje preporucujem

Definitivno je hladno vreme krenulo, Nova godina se blizi, a dok napolju provejavaju prve pahulje, a u uglu sija jelka, nama ostaje da se ususkamo u debelo cebe, sa soljom tople cokolade i gledamo filmove u toploj sobi.Ovo su neki moji predlozi, pogledajte, pa pisite u komentarima sta vam se dopada, a sta  ne.Kliknite na naslov filma, i tu vam je link.

1.Southpaw
Rezultat slika za southpaw

2.The Age of Adaline
Rezultat slika za the age of adaline

3.The Best of Me
Rezultat slika za the best of me

4.Safe Haven
Rezultat slika za safe haven

5.The Model
Rezultat slika za the model
Реакције:

10 коментара:

  1. Svakako ću pogledati prvi i drugi :) <3
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam gledala niti jedan od ovih filmova, ali možda ipak pogledam koji na vikend. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  3. Odlične preporuke.. Moraću da pogledam ove filmove! Tek sam sada otkrila tvoj blog, i moram priznati da si me oduševila. Odmah sam se učlanila! <33

    Posjeti moj blog ako želiš -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala na preporukama! Uvek kada imam vremena da gledam filmove ne znam koji bih mogla pogledati i obrnuto.. :/ :D

    milicalifestyletips.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. I really liked Southpaw :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Majo, hvala ti na posjeti mom blogu. Uzvratila sam ti praćenje. Mnogo mi se sviđa izgled tvog bloga i voljela bih da, i u budućnosti, razmjenjujemo mišljenja. Što se tiče posta jako mi se svđa način na koji pišeš ikao nisam čula za ove naslove mislim da ću neke od njih potražiti i pogledati :). Hvala ti na predlogu. :*

    Novi post --->Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicaan post! :)
    VELIKI GIVEAWAY KOD MENE---> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/big-zaful-giveaway.html#comment-form

    ОдговориИзбриши