уторак, 08. новембар 2016.

Book Tag

Danas radim jedan tag, mislim znam da sam vas smorila, ali meni se ovaj tag jako dopao, jer sam ja neko ko obozava da cita i pise...izvinjavam se ako smaram sa tagovima, ali ovome nisam mogla da odolim.


1. Imaš li određeno mesto za čitanje?
-Ne, citam gde god, ali bukvalno.

2. Koristiš li obeleživače (bookmarker-e) ili ubaciš po koji papirić?
- Kupim obelezivac, ali ja to brzo izgubim, tako da u 70% slucajeva sta mi prvo padne pod ruku.

3. Da li mozeš bilo gde da prekineš čitanje ili moraš da zavšiš započeto poglavlje ?
-Mogu, ali nekako me nervira kada ne zavrsim poglavlje.

4. Da li jedeš ili piješ dok čitaš?
- Mozda pijem, ali da jedem ne, jer ne volim da mi se knjiga isprlja.

5. Da li gledaš TV ili slušaš muziku dok čitaš?
- Ne, ali mi ne smeta.

6. Čitanje više knjiga ili jedne po jednu?
- Uvek citam jednu, ne volim kada citam vise knjiga odjednom, to mi nekako nabija nervozu, a za mene su knjige vid opustanja.

7. Čitanje kod kuće ili bilo gde?
- Nije mi bitno mesto, krevet, bus, voz, kupatilo, skolska klupa...gde god

8. Da li nekad preskačeš stranice i čitaš unapred?
- To nikada ne radim, volim kada me nesto zaintrigira.

9. Da li paziš na povez knjige ili ga pokidaš?
- Uvek pazim, bas sam opsednuta time, da mi knjiga ne bude masna, izguzvana, volim da izgleda kao nova.

10. Da li pišeš po knjigama?
- Ne u knjigama iz biblioteke, ali u svojim podvlacim neke recenice, koje mi se bas onako dopadnu.
Реакције:

9 коментара:

  1. Great post dear :D
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  2. I ja volim da mi knjige budu kao nove i nikada ne jedem, niti pijem iznad njih, a isto ne volim da čitam više knjiga odjednom. :D
    Izgleda da smo slične po tom pitanju. :)
    Na mom blogu će do petka izlaziti preporuke za knjige koje sam pročitala, pa ako te interesuje, možeš pogledati. :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  3. Volim da čitam tagove, tako da što se mene tiče ne mogu da smore:)
    Pratim te!
    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши


  4. So nice...I like your blog.^^

    Maybe follow each other on gfc

    Let me know follow you then back.

    bye :)



    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    ОдговориИзбриши
  5. hi, ım a new follower on your blog .... gcf ... ı hope ypu will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    ОдговориИзбриши