уторак, 01. новембар 2016.

Inspiracija


Svi mi imamo nekad blokadu kada nemamo uopste inspiracije i tada su tu  tagovi, bar ih ja koristim kada ne znam o cemu bih pisala.Ovo su neki moji saveti gde ja pronalazim inspiracu+ideje za postove .

Inspiracija: 

-drugi blogovi
-youtube
-Pinterest
-Weit
-casopisi
-google
-knjige


Ideje za postove: 
-Neki moj dozivljaj
-Slobodno vreme
-Organizacija vremena
-Tutorial za makeup/nokte
-DIY
-20-30 stvari koje zelim uraditi pre 30.
-Pisite price
-Najbolje od nekog brenda
-Kako pobediti sres, tremu, strah, raskid, nedostatak samopouzdanja....
-Pravite interviju sa nekim blogerom/jutjuberom
-Omiljeni citati
Реакције:

12 коментара:

  1. Potpuno se slažem sa tobom. Rijetko nemam ideja za svoje postove jer ih pišem na papir, a imam i za crne dane! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Thanks so much for the comment on my latest post
    it means so much to be and Iwanted to say THANK YOU in a more personal way.
    you are amazing.

    with love your AMELY ROSE

    ОдговориИзбриши
  3. Nazalost znam kako je kad dozivis blokadu i nemas pojma o cemu pisati. Srecom, brzo izadjem iz te faze tako da nije problem. Hvala na idejama :)
    Posjeti moj blog i ako zelis, mozemo se medjusobno zapratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post. Kratak ali sadrzajan, bilo mi je edukativno da citam.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. https://magicworldofpanda.blogspot.hr follow her she will follow u

    ОдговориИзбриши
  6. I me am in the habit of inspiring with images - regards

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post! Mnogo cesto mi se desava da nemam inspiraciju i onda mi nista ne moze pomoci, ali ove ideje su zaista odlicne i odma idu na moju listu kada ostanem bez inspiracije! Uclanila sam se na tvoj blog,a ko zelis uzvrati! ♥
    http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши