субота, 19. новембар 2016.

Intuicija


Danas pricamo o jednoj zanimljivoj temi, a to je intuicija, to jest, unutrasnji glas.To je unutrasni osecaj koji poseduje svako zivo bice na planeti.Odgovori su u nama, samo treba da se duboko zagledamo u svoju dsu kako bi ih pronasli.To je nase sesto culo, nasa sposobnost da osetimo.To je nas unutrasnji glas.Verujte svom glasu, ne postoji nista vaznije od toga.
Svako vam moze dati savet, cak i ak je dobar, opet poslusajte malo svoj glas, verujte sebe i svom glasu.Niko ne znam bolje od vas samih kako treba postpiti u odredjenoj situaciji.To sto vi osecate i misite, to je jedina stopostotna realnost koju posedujete.Naravno, pitajte ljude za savet, uvek je dobro da vidite sta ko misli sa neke drge tacke gledista, ali ssledite svoju intuiciju,  nemojte slepo pratiti savete drugih, jer niko ne zna bolje od vas samih.
Intuicija je nacin na koji nasa podsvest nama govori sta treba da uradimo, ili nam podsvesno priznaje ono sto i mi sami sebi ne zelimo da priznamo.Slusajte taj tihi glas vaseg srca, jer je ono t kad niko drugi nije.Ono zna ono sto ni vi sami ne znate.Ono oseca, ono sto vi sami sebi ne zelite da priznate.Vasa intuicija zna odgovore koji su vam potrebni za srecu.
Jedno je sigurno, ukoliko je slusate, nikada necete reci sta bi bilo, kad bi bilo....pokusajte , ljudski je gresiti, bolje se kajte zbog greske, nego sto nikada niste pokusali.
Intuicija je sveca koja ce goreti i kada se sve druge ugase.
Реакције:

7 коментара:

  1. Intuition is so powerfull!
    http://asreceitasdamaegalinha.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  2. Jako dobra tema za pisanje, drago mi je sto si nam pisala bas ovakav post. Uzivala sam citajuci,

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno originalna ideja za pisanje! Intuicija je moj najčešći vodič, dosad me nikad nije prevarila. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши

  4. hvala ti sto si me zapratila uzvratila sam :)
    dopada mi se tvoj blog stalno imas neke zanimljive teme!

    blog: http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/11/blue-shirt-with-stripes-sammydress-bag.html
    yt: https://www.youtube.com/watch?v=m_5qE1YLk2Y&t=6s

    ОдговориИзбриши