петак, 11. новембар 2016.

Ljubav prema sebi

Volite sebe.Pruzite vremena sebi.Ne moze vas niko voleti, ako ne volite prvo vi  sebe.Pruzite sebi vremena za opustanje, provodite vreme sami sa sobom, brinuci samo o sebi.

-Osluskujte svoje telo
Slusajte sta vam telo govori.Svi smo razliciti, ukoliko ste umorni i iscrpljeni, napravite sebi neko spa vece u toploj kupki sa mirisom sveca okolo.

-Udovoljavajte sebi
Servirajte sebi nesto kao da ste u luksuznom hotelu, obradujte sebe necim sto samo vas ispunjava.Citajte knjige, knjige su najboli beg od spoljnog sveta i realnosti.

-Vezbajte da kazete ne
Nemojte se osecati krivo, ako ne uradite nesto, jer vam se to ne radi ili prosto ne zelite to da radite.Radite samo ono sto vase srce zeli i jedino tako cete biti srecni, to jest volecete sebe.

-Negujte se
Bar jednom nedeljno, posvetite vreme sebi, svojim maskama za kosu, stopala, lice...pilingujte se, lakirajte nokte, a uz to i razmisljajte sta dalje u zivotu.

-Ne uporedjujte se sa drugima
Svi smo drugaciji i niko nije dobar ili los u istim stvarima, niko nema isto novca, uvek neko ima vise od vas, uvek je neko lepsi od vas, uvek je neko uspesniji od vas, uvek neko ima lepsi zivot od vas...mozda je to i tako, a mozda samo stvari iz vaseg ugla deluju tako.
Реакције:

8 коментара:

  1. Zapratila sam te. Svidja mise tvoj blog, ako zelis pogledaj moj:)
    http://mylifeasniki01.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Ne znam zašto, ali za razliku od nekoliko ljudi koje poznajem, nikada nisam imala problema sa rečju NE, uvijek sam radila ono što volim, i svoje potrebe stavljala na prvo mjesto. Nekoliko ljudi mi je reklo da sam umišljena i da mislim samo na sebe, ali ja imam svoje mišljenje da je bolje ne raditi ništa ako mi se ne da jer ćemo svi loše proći. Naše potrebe nam trebaju biti na prvom mjestu, jer jedna od stvari koje znam je da ako radimo nešto "protiv volje" možemo nekoga povrijediti. Primjer, prijateljica nas natjera na utakmicu/koncert nekog mjesnog kluba/glazbene škole i čitavo vrijeme budemo na mobitelu, iako se čini da igračice/sviračice to ne doživljavaju, zapravo one to jako dobro vide, i nije im svejedno jer one su ulažu mnogo truda,a mi se ne usuđujemo normalno pogledati/poslušati. Znam iz iskustva. :) Malo sam se raspisala, tak da sori. <33

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  3. Jako dobar post, zaista si sve odlicno napisala, slozila bih se sa svim sto si rekla! Big lajk

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Svaku si stvar posebno opisala,u nekima sam se i pronašla.Drago mi je što dijelimo i slično mišljenje pogotovo za ovo 'ne uporedjute se sa drugima' jer to je ono što ja uvijek govorim i radim po tome:) <3
    divan post :*
    imaš follow :*
    https://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши