понедељак, 07. новембар 2016.

Macadamia ulje


I evo mene sa novim postom, znam da me nije bilo par dana, ali znate vec sve, obaveze....Ali nema veze,oduzicu vam se ove nedelje, svasta sam vam nesto zanimljivo pripremila...Danas pricamo o ovom Macadamia ulju, 10 ml kosta oko 400 dinara u Alexandru, ima i veca pakovanja, ali ja sam kupila ovo malo cisto da isprobam.Deluje skupo, ali moja mama i ja koristimo stalno vec mesec dana i potrosile smo mozda 1/3.Tako da je zaista isplativo.
Namenjeno je oporavku kose i zastiti od toplote.Mozete ga koristiti kao tretman koji cete ostaviti par sati i posle normalno oprati kosu ili nakon pranja na suvu ili mokru kosu.Nakon pranja je dovoljna jako mala kolicina, jedno zrno graska otprilike, jer ako stavite previse moze vam umastiti kosu, jer je jako gusto i masno.Ja preferiram da ga stavljam na suvu kosu i ono sto meni ovo ulje uradi, to jue da mi zagladi i popravi mi onaj frizi momenat i znatno mi omeksa kosu, ona deluje nakon ovog ulja jako zdrava.Primetila sam da mi oporavlja kosu i mogu da kazem da kvalitet opravdava cenu i toplo preporucujem ovo ulje.
To je bilo to, sto se tice ovog posta, a mi se vidimo u nekom od narednih.♥

Реакције:

4 коментара: