среда, 25. јануар 2017.

Homemade


Mislim da sam ja vec radila slican post, ali i ako jesam ovo je svakako nesto novo.Nesto ja isprobavam evo evo vec mesec-dva i odusevljena sam svime ovime, pa sam resila da to svoje odusevljenje podelim sa vama.

Maska za kosu
1 kaf.kasiicica toplog mleka
1 kaf.kasicica meda
7 g suvog ili 20g svezeg kvasca
Kada sve promesate u o posudi,  ostaviti da odstoji 20-ak minuta.Dobijenu smesu naneti na vlaznu kosu i umotajtr najlonskom kesom i peskirom.Zatim ostavite da odstoji sat-dva, i nakon toga dobro isprati.

Losion za lice proriv prosrirenih pora, akni i mitisera
U manju teglicu pomesajte 1 kafenu kasicicu kokosovog ulja i pola kafene kasicice soda bikarbone.Zatim kruznim pokretima na ocisceni lice utrljavajte ovu masu.Ostavite 5 minuta i isperite sto toplijom vodom.Ovaj proces smete ponavaljati 2 puta nedeljno.Slobodno napravite i vecu kolicivu i cuvajte u nekoj teglici

Caj od zalfije
Umocite ubruse od vate u caj od zalfije i stavite na oci i odmorite 15-20 minuta.On uklanja kolutove ispod ociju, a ujedno i pomaze rastu trepavica.

Za suvu i tanku kozu
Ispecite 2 glavice luka, izgnjecite i dodajte 2 kasike meda.Ovu masku ostavite na licu 20-ak minuta.
Pomesajte 1 izrendanu sargarepu sa 1 kasicicom meda.Ovu masku ostavite 30-ak minuta.
Реакције:

23 коментара:

  1. Mnogo mi se dopadaju ove maskice,a ponajvisse mi se dopada ovo sa cajem od zalfije i svakako cu isprobati.
    http://olivanda.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlični saveti! Hvala ti na komentaru, ali nisam te našla među pratiocima, kao što si rekla. Proveri pa mi javi kada me zapratiš, da bih ti uzvratila! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  3. Hi Maja, you have a nice blog :)
    Would you like to follow each other? Let me know on my blog and I follow you back!

    My Tester Mania

    ОдговориИзбриши
  4. Hi, Maja! You've visited my blog and you request me to follow you... But I had already followed you some weeks ago, just saying!

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  5. Nice tip! ♡

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Blog de la Licorne *

    ОдговориИзбриши
  6. I love a homemade face mask. The skin always feels so nice afterwards.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlične maskice, vjerujem da ću jednu pokušati napraviti!:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши