петак, 13. јануар 2017.

Travel with me:Toskana

Resila sam da uvedem novu kategoriju na blogu, a to je travel kategorija.Meni je ova vrsta postova jak zanimljiva za pravljenje, jer i sama istrazujem i saznajem svasta nesto novo praveci ovakve postove.Jeste, da je malo duze potrebno za izradu ovakvih postova, ali meni je ovo uzivanje da radim.Nadam se da ce se i vama svideti ovo, pa uzivajte.


 Toskana

Toskana je regija u centralnoj Italiji, koja vazi za jedno od najlepsih delova Italije.Firenca je glavni grad ove regije.
 Toskana je poznata po dobrim jelima i ima zanimljivu kulinarsku istoriju.Takodje je poznata i po dobrom vinu, a najpoznatija su:kijanti, vino nobile di montepulčano i morelino di.
U Firenci je zanimljivo posetiti:
-Katedralu Svete Marije od cveca sagrađene po Đotovoj zamisli.
-Galeriju Ufiči
-katedralu Duomo
 Ova regija je nekada bila  centar italijanske renesanse.Upravo renesansa je donela neke od najlepših umetničkih dela, a većina ih se i dan danas moze pronaci u muzejima i galerijama Firence i Pize.
 Iz Firence su potekli najuticajniji ljudi u istoriji umetnosti i nauke, kao sto su:Botičeli, Petrarka, Dante, Mikelanđelo, Leonardo da Vinči i Galileo Galilei.
 Na putu iz Firence prema Sijeni, nalazi se gradic  San Giminjano, koji izgleda kao da ste upravo usetali u neku bajku.Prepun je kamenih tornjeva i crkava koje su oslikane freskama, a sve je to okruzeno prelepim poljima i dugoredim vinogradima.
San Gimnjano
 Jedno od blaga Toskane je Luka (Lucca), zgrađena u romanskom stilu pun srednjovekovnih zidina.
Lucca
Duomo












Реакције:

18 коментара:

  1. Oduševila sam se kad sam vidjela post. Mnogo mi se dopada. Originalan je. Divno mjesto za putovanje!:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. odlican post. svida mi se tvoj blog, prvi put sam na njemu.
    zapratila sam te, nadam se da ces uzvratiti

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  3. Hi! fantastic post and a very interesting blog.
    I like how you write, very pleasant to read.
    I am Polish, and not all fully understand, but it's great :)
    I have a question for you, if you agree to follow for follow?
    I like to be in contact with super bloggers :)
    Regards!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Slažem se sa tobom,ovo je baš zanimljivo.Nisam ranije čula za ovo mesto,deluje mi baš divno!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Predivne fotke! :) Odlična ideja za post! ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Vau, slike su divne. Uvijek sam podcijenjivala Toskanu, ali od sada sigurno neću. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo je tako predivno, definitivno bih htjela otici ovdje! Svida mi se ova nova rubrika :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  8. Uuuu super izgleda. Ovakvi postovi susuper kada se planira neko lepo putovanje.

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sam također zaljubljenik u putovanja i nova mjesta tako da je ovaj post pun pogodak za mene.
    Super si
    http://everydayema.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши