субота, 04. фебруар 2017.

Valentine's Day Gift Ideas for Him



Blizi se Dan zaljubljenih,a ovo su moji predloti sta mozete pokloniti decku, muzu vereniku, i nadam se da ce vam viti od koristi.I ovaj put sam gledala da to budu pokloni za svaciji dzep i za vas sto ne izdvajate i za vas sto izdvajate.
1.Novcanik 

2.Privesci za kljuceve


Rezultat slika za keys gift

3.Neki set, ali napravite ga sami.Ubacite neke kolacice koje mozete same napraviti, pa ubacite neko labelo, penu, kremu....Pa napravite  uz to i cestitku na kojoj preslikate vase usne.


4.Majca ili neki dzemper.

5.Kravata(ako nosi naravno)



6.Naocare za sunce, jer ide nam prolece.


7.Mozete napraviti movie night kutiju, u nju ubacite neko pice, kokice, cokoladice, filmove....
Реакције:

17 коментара:

  1. Jako lijepe ideje! Ja ću taj dan sjediti u kući gledajući borbene filmove i pijući kavu. Nije da mrzim taj praznik, ali me mrzi gledati djecu od 13 kako se žvale na pol hodnika "jer je Valentinovo". ;)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  2. Super ideje,movie night mi je baš divno.Ja ću vjerovatno to uraditi,za sebe hahah.
    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  3. Jako kvalitetni savjeti. Super si napisala ovaj post. Tema posta je jako originalna. Prvi puta sam naletjela na ovakvu vrstu postova i jako mi se sviđa.

    Posjeti moj blog: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Nice ideas for gifts :)
    I follow You, hope You can do the same Candymona

    ОдговориИзбриши
  5. Divne ideje zaista. :))

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Great ides for Valentine's day Gift!I did not know you, do you want us to follow each other on GFC and Google+? You tell me on my blog!
    Kisses,
    Serena

    bloggerchepassione.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post sa super predlozima. Mada, meni se nekako najviše sviđa ova ideja sa kutijom. Kako volimo da gledamo filmove mislim da bi se ona savršeno iskoristila :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  8. very nice ideas for Valentines! I like it! each idea is useful, way better than gifts you don't know where to put!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other? Let me know!

    ОдговориИзбриши
  9. Sad imam ideju šta da poklonim dečku, hvala ti na divnim savetima, pratim te, ako želiš uzvrati ❤❤


    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Great ideas! I especially like the last one))
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  11. Great suggestions!

    http://sosweetgirlythings.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши