уторак, 28. март 2017.

Raskid

Nema coveka, koji nije tokom zivota imao neki bolan raskid, ali i to se mora nekako preboleti.Danas sam tu da podelim neke svoje saveti, koji su meni ili mojim prijateljima pomogli.
1.Daleko od ociju, daleko od srca
Izbegavajte ga na Instagramu, Fejsbuku, izbegavajte da gledate vase stare uspomene.
2.Druzite se
Svuda gde vas prijatelji zovu, idite, cak u ako vam nije do toga, opet je bolje biti u grupi ljudi, nego da camite sami kod kuce i padate u depresijum.Aktivan drustveni zivot je mozda i najbolja formula, da raskid prodje sto bezbolnije.
3.Sport
Setnja, odbojka, ples, trcanje, plivanje, joga....sta god, bilo koja fizicka aktivnost....oslobodicete se negativne energije, lepse cete se osecati, a jos cete i  dovesti liniju u red.
4.Hobi
Pronadjite svoj hobi, posvetite se tome.Pisanje, crtanje....sta god, bitno je da se posvetite necemu, da se zaokupirate, da vam nikada ne bude dosadno.
5.Pricajte sa nekim o tome
Naravno, sa bliskim ljudima ili psihologom.Bice vam lakse, a i kada svako kaze svoje misljenje iz neke druge perspektive i vi cete sami mozda dobiti neku cistiju sliku o realnosti.
Реакције:

9 коментара:

  1. Zaista si unpravu sve što si napisala svako je imao neki raskid koji mu je paonteško, ali ima dosta načina da se preboli i krene dalje. Divan post! ❤❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, to je najbitnije, nije to kraj zivota, vec samo kraj nekog perioda zivota i pocetak nekog drugog.Hvala♥

      Избриши
  2. Great post :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, super saveti! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, zaista! Ja nisam nikada bila u vezi sa nekim tako da nisam još uvijek imala taj ,,bolan raskid". Ali naravno da ću ga kad-tad imati. Međutim, meni je ova tema jako poznata jer moje najbolje frendice se čaš posvađaju sa momkom, čas pomire. I ja sam tu, naravno, neko ko će ih uvijek saslušati i koja sam im rame za plakanje. ♥

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se iskreno, da ce ovi saveti pomoci tebi i tvojim drugaricama, ako vam ikada bude potrebno.♥

      Избриши
  5. Nema boljeg lijeka za raskid od dobrog društva i što više obazea. Iako sam neko ko se dosta znao ulijenit poslije raskida, ali moja drugaricva je uvijek bila tu da me aktivira i na tome sam joj zahvalna do neba. U suprotnom bih uzaludno gubila vrijeme ležeći u krevetu i razmišljajući o nečemu što nije moglo da bude drugačije. Predivan post!

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши