недеља, 19. март 2017.

Sta (ne)treba da radite u vezi

Danas cu vam podeliti neke svoje savete sta ( ne)  treba da radite u vezi.Nisam ja neki strucnjak, ali mozda ce ovi moji saveti nekome pomoci.

1.Dajte muskarcu prostora Njima treba prostor, nemojte ga gusiti, pa ne moze da vam posveti 24h, kao ni vi njemu, neka svako ima svoj prostor i neko vreme odvojeno, jer ako muskarac oseti da ga gusite, vrlo brzo pocece da trazi izlaz.

2.Ne glumite grubost Muskarci padaju na nezne zene, jer vole da imaju taj osecaj, kao da vas stite.Zato, ne trudite se da sakrijete svoju neznu stranu.

3.Ne oblacite se provokativno da biste mu privukli paznju Znam mnoge devojke koje posle raskida, kupe najuzu i nakracu haljinu, i slikaju se i okace na drustvene mreze, kao da bi shvatio sta je izgubio.....ovo je pogresno, jer koji muskarac zeli nesto ozbiljnije sa devojkom, cije je telo skroz otkriveno.Budite malo misteriozne.

4.Podelite odluke Nemojte uvek vi birati, a ni on, recimo lokaciju za vidjanje.Neka ne bude sve ni na njemu, ni na vama.

5.Ne ignorisite problem Kada imate problem, recite partneru,i razgovorom se sve moze resiti.Cutanje ili svadja nece resiti ni jedan problem, ovo moze samo da izgradi zid izmedju vas.
Реакције:

9 коментара:

  1. Super post! Trenutno sam single, ali mislim da će ovi savjeti pomoći drugim curama <3 Pratim te!
    Moj blog -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  2. Izuzetno lep blog kao i sadržaj istog. Post mi se jako dopada. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post! Slike su preslatke.♥
    Post mi se jako dopao i verovatno ce jednog dana biti od koristi.:)


    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Beautiful photos. :)
    Enjoy the rest of your weekend!
    Xoxo, Victoria
    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post!
    Trenuto nisam u vezii ali verujem da ce ovi divni saveti pomoci vecini. Post mi se bass bass dopao, slike su predivne. Svaka cast! :)

    Pratim te.
    http://broken55.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши