среда, 12. април 2017.

Bivsi

Vecina nas ima bivseg decka ili bivsa prijateljstva ili bivse skole, poslove....To su nasa ogledala i ne trebamo ih se stiditi, jer smo ih sami birali svesni i dobrovoljno.Sve sto kazemo lose o njima, to je lose za nas ili lose za osobu kakva smo bili.Zato se i kaze ona cuvena-"O bivsima sve najbolje".
Dokle god ima bilo kakve emocije, pa i negativne, mrznje, boli, te osobe su i dalje u nama, samo nam je previse porazavajuce da priznamo ili smo besni i na sebe sto to radimo.Nemamo spokoj, a to je ono sto nam treba.Pronadjite ga u necemu.
Ukoliko se ne mozete kontrolisati, emocije su i dalje tu, makar sa suzom u oku, zahvalite se toj osobi, jer ste kroz taj neki odnos postali bolja verzija sebe, svaka prolivena suza u zivotu vas je čeličila i to nikada ne zaboravite.Sve se desava sa razlogon, da nije te proslosti ne bi postali ono sto smo danas.Ako ti se zivot menja, pusti da se menja,mozda otvara nova vrata.Danas je mozda bio najgori dan, ali sta ako je sutra najbolji?Zivot nije lak, ali je vredan zivljenja.
Izbacite iz sebe negativne misli, fokusirajte se na sebe, izlecite svoje oziljke, a ne dopustajte da vam ta osoba kao morski talas predje preko jos svezih oziljaka.
Moje srce danas ima jace da voli, samopouzdanje mi se podiglo, strpljenje mi je kolevka uspeha, a razumevanje siroka pustinja.
Реакције:

21 коментар:

  1. Divan post draga, svidja mi se tema o kojoj si piala, i sve su realno rekla. Bas sam uzivala citajuci <3

    https://aandymm.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Great post!
    Have a nice day
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    ОдговориИзбриши
  3. Predivno napisano! Mislim da bivšima ne trebamo dopustiti da nas vide slomljene nego da vide našu najbolju verziju. <33

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post! Stvarno ti se divim *-*
    Novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  5. So cool!! Have a nice day doll! ❤

    PS: Follow each other? Let me know!
    Mary María Style

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post!!! Hvala što si posjetila moj blog. Uzvratila sam ti follow

    XOXO, Lena

    https://unicornsfashionnbeauty.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Great post dear :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Great post ! I am following you and I hope you follow back.
    deryaninsporgunlugu.com

    ОдговориИзбриши
  9. Ovaj post je jedan od onih postova koji me je ostavio bez teksta ali doslovno. Sve sto si rekla je istina i u pravu si. Hvala ti na ovako divno napisanom postu.

    Q&A na mom blogu, posjeti ga: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Super post... ^^

    Novi post na mom blogu https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши