субота, 08. април 2017.

Podton koze

Cesto biramo pogresnu nijansu pudera, jer ne znamo koji nam je podton koze.Da li nasa koza vuce vise ka zutim, zlatkastim tonovima ili hladnijim tonovima.Ja sam tu danas da vam pomognem, ukoliko niste znali do sada, a ovo su neke stvari koje sam ja naucila, sa Interneta ili iz novina.
 Postoje tri tipa tona koze:hladan, topao, neutralan.
HLADAN
Ukoliko su vase vene plave cak idu ka ljubicastom, onda imate hladan podton.
Vama najvise odgovara sminka koja u sebi ima roze i ljubicaste tonove.

TOPAO
To znaci da se podton krece od neke zuckaste boje ka maslinasto zelenoj.Ukoliko su vase vene zelene boje, onda imate ovakakv podton.Najvise vam odgovaraju zemljane boje i topla crvena.

NEUTRALAN
Ukoliko pogledate vase ruke i ne mozete da odredite da li su vam vene plave ili zelene, onda verovatno imate ovaj podton, mislim da vecina devojaka sa ovog podrucja, ima bas taj neki neutralan podton.



Реакције:

3 коментара:

  1. Jako zanimljiv post. Uzivala sam citajući. Prvi puta sam naletjela na ovakav post i puno sam naucila. Hvala ti na tome.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Za ovo tek sad čujem, bukvalno ima da foru sa venama proširim svima hahah, mindblowing *-*
    Hvalaa ti što si podelila sa nama ovoo, odlične su i slike i tekst ( a logicno i sama tema )

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post. I ja sam pisala na ovu temu. Zaista zanimljivi, a korisni trikovi. Čak nam dosta pomažu da ne bacamo novac na nešto što nam ne bi odgovaralo.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши