среда, 05. април 2017.

Zasto veze danas lako pucaju?


Zasto su veze tako teske danas?Zasto ne uspemo u ljubavi svaki put?Ovo je samo neki moj ugao gledanja, sto ne mora da znaci da jeste tako, a vi mi u komentarima pisite, sta vi mislite, zasto veze danas tako lako pucaju.
1.Tehnologije
One nam mnogo pomazu, ali smo postali zavisni.Glasovne poruke, video pozivi i malo po malo gubimo taj stvari kontakt.
2.Nismo spremni
Nismo sprmni na kompromise, na trud, nismo spremni ni da pretrpimo nekad nesto, zelimo sve da bude lako i jednostavno.I onda kada dodje do nekog problema, lako odustajemo.
3.Plasimo se da se skrasimo
 Veze su poprimile mnogo oblika-sema, kombinacija, na vece, veza bez obaveza....a onaj primaran oblik veze, ljubav, smo zaboravili.Plasi nas cinjenica da smo "osudjeni" na jednu osobu.
4.Mesamo ljubav sa drugim osecanjima
Mozda je nekad zaljubljenost,nekad uzbudjenje, nekad nam je samo bilo dosadno i taj neko je samo uplovio u nas zivot, a mi, mi smo mislili da smo zavoleli.Danas se razna osecanja mesaju sa ljubavlju, zato pazite kako upotrebljavate tu rec, jer ako je stvarno ljubav, zapitajte se onda koliko ste spremni daleko da idete zbog te osobe i da li je ona zbog vas isto toliko.
5.Prevelika dostupnost
Danas je tako lako naci drugu osobu, da ne marimo za prethodnu, prosto kada ode ta neka osoba, znamo da lako preko drustvenih mreza mozemo naci nekoga, pa bilo to na vece ili na neke ozbiljnije staze, opet sama pomisao na to, da je sve tako lako, nas ne tera previse da brinemo oko prethodne osobe koja je bila u nasem zivotu.
Реакције:

6 коментара:

  1. Prvii put sam na tvom blogu i ovaj post me je stvarno prijatno iznenadio, slažem se sa svim navedenim u potpunosti :)
    Mislim da će post pomoći svima koji su u vezi i koji planiraju da je započnu, stvarno si navela dolične razloge i da nije sve uvek u rečenici ' svi su oni isti ' :)
    Malo sam takođe pogledala ceo blog i mnogo mi se svideo pa sam te zapratila, ako želiš možeš uzvratiti <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da ti dopao.Hvala ti puno, pogledacu tvoj blog.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Post je super. Drago mi je da pišeš o toj temi.

    https://dorajaa.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post i jako osjetljiva tema :D. Moram da se složim sa tvojim stavkama, iako bih mogla dodati još koji broj na ove stavke :D. No, nažalost to je danas tako. Mada smatram da jedan od najvećih uzroka raskida je što niko nikoga ne želi da razumije i što su svi postali sebični.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши