понедељак, 19. јун 2017.

Najbolja knjiga ikada!

Hodajuci tako gradom, pre neki dan, po vrelom letnjem danu, odlucih da svratim kod ulicnog prodavca knjiga.Paznju mi privuce jedna ljubicasta knjiga, koja je sijala zalaskom sunca u senci drveta.Odlucih da je pogledam i za 300 dinara, sam dobila bibliju, upustvo za zivot.
Necu vam pisati o cemu se radi, jer verujte mi ovo je knjiga koju bukvalno svaka osoba treba da procita.Nije dzabe receno:"kako zracis, tako i privlacis".Nista se ne desava za dzabe i sve je privuceno tim zakonom privlacenja.Ovu knjigu toplo preporucujem svima, cak i onima koji ne znaju apsolutno nista o ovome.Srecno, nadam se da ce vam ova knjiga promeniti zivot iz korena.

Реакције:

7 коментара:

  1. Čula sam kako ljudi hvale ovu knjigu i govore da je odlična,pa je ja baš zbog toga želim pročitati!Odličan post. :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------------- novi post // mali update

    ОдговориИзбриши
  2. Great post dear :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična je knjiga. Postoje i mnogi drugi autori koji su pisali o ovoj i sličnim temama, a vredi ih pročitati. Luiz Hej, Šakti Gavejn, Ekart Tol, Ošo, Vejn Dajer i drugi. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Baš me interesuje sve oko zakona privlačenja i planirao sam da naučim nešto više o tome tako da mislim da ću kupiti ovu knjigu :)

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Zainterisala si me za ovu knjigu! Nisam ju nikada vidjela, niti čula za nju, ali sada ću morati da ju potražim. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  6. U poslednje vrijeme sam u potrazi za nečim dobrim :D. Definitivno si me zainteresovala za ovu. Hvala ti

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши